En ole kirjoitellut aikoihin. Nyt kirjoitan jonkun mittaisen kirjoituksen osoittaakseni vain, että olen tullut Gran Canarialta ehjänä. Niin, olin 26.12.2009-2.1.2010 Kanarialla. Ihanan lämmin sää ja aurinko paisto koko viikno perheeni onneksi. Tosin kovin hienoa rusketusta en silti saanut hankituksi, vaikka makasin altaalla ja pyrin olemaan paljno ulkona auringossa. 
Tulin huomanneeksi, että rannalla oli kivaa olla. Kun hotellimme oli sellanen, josta pääsi rannalla, ja muutenkin hotellin alueelta löytyi vesipuisto, minigolf, pelihalli (jossa tietokoneita, keilarata, biljardipöytiä...), ravintola, kauppoja, tenniskenttiä ja muutenkin kaikkea tällaista. Joten emme sitten poistuneet koko viikkona hotellialueelta... Tämä johti siihen, että minä tylsistyin kuollakseni ja muut olivat ihan onnellisia omissa oloissaan.

Mutta juu. Joulu meni ja uusi vuosi meni. Nyt sitten pitää tehdä pari asiaa ja mennä taas kouluun.

Ai niin, Death Note on suositeltavissa, mahtava ainakin mangana, kun olen lukenut. Olen myös katsonut animena, sekin todella hyvää, että ihan miten itse tykkää. Tosin animea ei ole tullut suomeksi. Mangaa on.

Mutta tämä tältä erää päättyy tähän, pitää lukea pari juttua, heissan 

-Oct