Jees box, sain sitten tehtyä juuri etiikan kotitehtävän. Ei siitä kummoinen tullut, mutta kirjoitettua sain. Piti valita joku aihe ja siitä kirjoittaa jonkun verran. Minä valitsin erilaisuuden. Siitä tuli kirjoitettua sitten vähän mitä sattuu.

Tuo toinen korva on vielä vähän kipeä tuon korviksen takia... Outoa, sillä sen ei pitäisi enää olla kipeä o.O. Ja minä olen muuten alkanut käymään vähän ulkoilemassa. En mitään ihmeellistä, lyön jotakin palloa vähän väliä (pesistä katsos) ja saatan pyöräillä. Tänään kävin veljen kanssa pyörällä kaupassa. Karkkia tuli ostettua, vaikka laihduttaa yritän o:)

Juuh ja sain tuossa viime saksan kokeesta ysin ^^ Enpäs ole ennen saanut, paras saksan numero! Njoh juuh, oli kyllä silti aaaikas helppo koekin. Mutta köksän koe harmittaa, sillä sain 15/20 pisteitä, mutta opettaja pistää numeroksi 7½ :P. Lukioarvostelua jo nyt? Pyh. Kasin arvoinen suoritus kyllä ainakin tuo oli. Ja murhaan sen opettajan, jos en saa köksän numeroksi ysiä. Olen tehnyt ysin arvoisesti töitä köksäntunneilla ja olen ollu ahkera. Eikös siinä ole jo tarpeeksi hyvä syy antaa ysi?

Ja juuh. Voisi taas mennä ulos, kun ei ole muutakaan tekemistä. Se on hyödyllisempää. Tai noh, voisi lukea teoriakokeeseen, sillä aion ensi viikolla mennä suorittamaan mopokortin. Pitänyt suorittaa jo kauan, mutta ollut vähän menoa. 

Tulikin mieleen, että on sitten ihan pikkaisen menoa anniksella... Ensi-ilta ensi viikon perjantaina ja tulen melkein asumaan siellä huomisesta alkaen. Ja tämä asuminen loppuu sitten silloin ensi-iltana. Muuten on koko ajan harjoituksia. On niin kesken se esitys vielä :P

Mutta kirjoitellaan!