Heipä hei taas. Pitäisi kirjoitella vähän useammin, mutta voin rehellisesti sanoa, etten ole ehtinyt nyt pieneen aikaan olemaan hirveästi koneella, koska on ollut niin paljon menoa taas. Miksi kesäloma on niin lyhyt, tahtoisin ehtiä rentoutumaan jossakin vaiheessa... 

Kesäkuussahan minä olin kahdella rippileirillä isosena, joten siinä meni kaksi viikkoa niihin. Sitten olin kesäkuussa myös Sauna Open Airissa, siihen meni ainakin yksi päivä. Lisäksi kävin Seinäjoella kesäkuussa, juhannuksen aikaan. Siellä meni joku 4-5 päivää. Paljon jäikään aikaa olla kotona kesäkuussa? En tiedä, about 5 päivää vai?

Heinäkuu, joka on nyt ylittäny mukavasti puolenvälin... Alku oli rentoa mökillä olemista, mutta sitten tuli ystäväni viikoksi heilumaan meille. Kyllä sekin rentoa meininkiä oli, mutta silti... Sitten olin Deep Purplen konsertissa tuossa viime viikonloppuna ja Metallicaa menen katsomaan Sonisphereen ensi viikonloppuna. Sitten siitä melkeinpä suoraan pitäisi ystävän luokse lähteä noin viikoksi. Sitten onkin yhden tyypin läksiäiset ja seuraavaksi alkavat koulut... Minä tahdon kuukauden lisää kesälomaan! Tai sitten vain taidan jättää ensikesäksi enemmän vapaa-aikaa enkä lykkää täyteen menoa... Tämä on raskasta ja lukioon pitäisi kirjatkin ostaa sekä pari kaveria pitäisi tavata ja tahdon edelleen ehtiä rentoutumaan enemmän, ladata akkuja lukiota varten. Se kun ei ole varmasti mikään maailman helpoin paikka, pitäisi lukea enemmän ja perusteellisemmin kaikkea, pitäisi ehtiä nukkua, siinä sivussa tavata kavereita ja vielä oppiakin kaikki se asia mitä lukiossa opetetaan... Vähän kuin normi koulunkäynti, mutta paljon haastavampaa. Lisäksi pelkään koeviikkoja, olen sen tason kokeisiinlukija, että luen edeltävänä iltana kokeisiin ja pidän kasi keskitasoa yllä. Mutta kun nyt tulee koeviikko ja moneen aineeseen pitäisi ehtiä lukea ja vielä kun tulee koko kirja koealueeksi... Ääh, huomaatteko, minä stressaan asiaa jo nyt! Ei siitä selviä kuin sisulla ja lukemalla.

Näin lukiosta siirtyäkseni kevyempiin asioihin, olen alkanut harkita kielimatkaa. Ei suinkaan ihan tähän lähelle, vaan Yhdysvaltoihin, Floridaan. En tiedä mikä viehättää ajatuksessa päästä USA:han, mutta jokin vetää minua sinne, varsinkin Floridaan enemmän kuin muut maat ja osavaltiot. Kai se kiehtoo, kun se on kaukana ja siellä on niin erilaiset maisemat, kulttuuri on erilaista ja muutenkin sieltä löytyy oikeasti isoja kaupunkeja. Tai Floridasta tuskin löytyy ihan New Yorkin kokoista kaupunkia, mutta niin, USA:ssa yleensäkin. Kuitenkin, minä suunnittelen meneväni sinne ja aivan varmana myös menen sinne, USA:han, Floridaan. Tahdon sinne ja aion toteuttaa tahtoni. Äiti on ainakin myönteisellä mielellä tuosta asiasta ja äidin mies tutkii sitten vähän etuja matkaa varten ;) Että tällä hetkellä näyttäisi siltä, ettei tuo Floridaan pääsy ole vain pelkkää unelmaa... Pitäkää peukkuja pystyssä, minä ainakin toivon pääseväni sinne!

-Oct