Syyslomalla ollaan, toista päivää jo. Vielä ei ole hirveästi tehty, mitä nyt vain on tultu käytyä kaverin luona ja datattua. Pitäisi kyllä tehdä jotain hyödyllistäkin. Nimittäin uskonnon tehtävä on vielä tekemättä; pitäisi kirjoittaa Raamatusta saatavasta kuvasta sekusaalisuudesta. Kyllä ne kohdat olen etsinyt, joista asiaa tarkastelen, mutta enempää en ole asian hyväksi tehnyt. Lisäksi pitäisi äidinkielen runoanalyysit tehdä. Ja englannin kokeisiin lukea. Kyllä sitä vielä ehtii, mutta ei kaikkea samaan aikaan. Jos nyt ensiksi tekisi uskonnon ja sitten äidinkielen ja luen sitten kokeisiin viimeisinä lomapäivinä. Paitsi että olen perjantaina varattuna ainakin illalla.

Kuuntelen tässä musiikkia media playerista. Sekoitus päällä, koska tein Facebookissa jonkun oudon jutun, jossa piti pistää media player tai joku muu soitin sekoittamaan kappaleita ja sitten pistää aina yhteen kohtaa kappaleen nimi, joka sattui alkaamaan soimaan. Ne olivat kysymyksiä tyyliin "Mitä ystäväsi ajattelevat sinusta?". Aika jänniä niistä tuli kyllä.

Olen alkanut kirjoittelemaan runoja hieman tiheämpään, nimittäin ystäväni ja äidinkielen opettaja ovat kehuneet minua hyväksi runoilijaksi. En minä itse sellaista ole huomannut vain, mutta kyllä sitä aina on vähän tultu kirjoitettua oloaan paperille. Runomuodossa se on ollut vain helpointa. Helpointa on kirjoittaa rakkausrunoja, niistä minua onkin nyt eniten kehuttu ja äidinkielen opettajani kysyi, että koskas runokokoelma ilmestyy :D Noh katsellaan mitä teen ja paljon kirjoittelen x)

-Oct