Siitä on hetki kun viimeksi kirjoitin. On sitä ehtinyt tapahtua jo vaikka ja mitä. Esimerkiksi olen täysin ihastunut Inuyasha-sarjaan. Se on siis mangasarja ja löysin sen puolivahingossa, kun etsin matkalukemista, kun olin lähdössä istumaan bussiin vähän pidemmäksi aikaa. Otin kirjastosta neljä ensimmäistä Inuyashaa ja luin ne matkalla ja olin täysin myyty. Nyt olen lukenut kirjaan 41 asti. Täytyy odotella että 42 ilmestyy kirjastoon. On hauska ja mielenkiintoinen sarja. Olen löytänyt lempihahmonikin, vaikka minusta melkein kaikki ovatkin hyviä tyyppejä. Mutta minusta parhaat ovat silti hulttiopappi Miroku ja Kagomeen rakastunut Yookai-susien johtaja Kooga. Huvittavia veikkosia, pidän heistä.

Tänään olen ollut vähän pihalla siitä asti kun tulin kotiin. Oli pitkä koulupäivä ja kun pääsin koulusta, lähdin isän kanssa hakemaan mopoa korjaamolta. Se oli korjattu ja ajelin sitten yli 10 kilometriä kotiin kylmässä ilmassa. Oli aika jääkalikkamainen olo kun pääsin kotiovesta sisään. Pistin heti saunan lämpeämään ja vartin päästä menin saunaan, kiitos siitä, että meillä on nopea ja sähkölämmitteinen sauna. Sen jälkeen olin niin rentoutunut, että kokeeseen lukeminen unohtui ja makasin sängyllä vain ja lopulta taisin nukahtaa puoleksi tunniksi. Sitten olen vain tuijottanut tv:tä ja ollut tässä koneella ja syönyt sipsejä... Ei tullut mitään hissan lukemisesta. Noh, huomenna luen, kun on lyhyt koulupäivä. 

Jees, lauantaina on Nightwishin konsertti. Olen menossa sinne kavereiden kanssa. Tosin lähdemme Helsinkiin jo perjantaina ja viivyttelemme siellä sunnuntaihin, koska kyllä shoppaamaan pitää päästä : )

Mutta kirjoittelemisiin.

-Oct