Datausta yöllä with messenger and youtube. Youtubesta soi euroviisuja tällä hetkellä ja kaksi keskusteluikkunaa on auki.
Düm tek tek:kö tuo on? Kyllä tuo on. Tämän vuoden euroviisuista tuttu kappale, Turkin edustusbiisi. 

Olen hankkinut Aamunkoin tiistaina ja olen sivulla 243 tällä hetkellä. Ollut erittäin mielenkiintoinen ja nautittava kirja tähän mennessä. Pidän kun siinä tulee näkökulman vaihdoskin yhdessä välissä. On hyvä päästä tarkastelemaan maailmaa toisenkin henkilön silmin.

Pitäisi lukea englantia vähän tiiviimmin. Menin ja sain tiistain kokeesta nelosen ja joudun uusimaan kokeen. Uusinta on ensi tiistaina. Olen erittäin tyytyväinen, kun minulla on lukemisessa avustaja. Tarkoitan, että hän kyselee sanoja ja näin, ei mitään, että minä olisin huono lukemaan tai vastaavaa :D

Abba soi nyt taustalla. Voulez vous on kappale. Onpas vähän kirjoitettavaa. Oikeastaan voisi pistää merkinnän poikki jo nyt. Selvä, teemme näin.

-Oct