Ja näin innokkaasti minä olen tätä pystyssä pitänyt... Pitäisi kirjoitella useammin ^^'

Mutta niin. Vuotiksessa (www.vuotis.net) oli todella hieno aprillipila, mukamas osa yksityisviesteistä olisi lähetetty muualle nettiin ja että muutenkin ihan turvallisuuden vuoksi pitäisi vaihtaa salasana. Noh minä kuuliaisesti vaihdoin salasanan ja sittne menin selailemaan niitä 'yksäreitä', jotka olivat netissä. Menin aivan viimeiselle sivulle (924) ja kelasin alas ja huomasin, että siellä luki "APRILLIA! ;)". Että näin tänä vuonna.

Muuten ei olekkaan vielä juksailtu minua, vaikka onkin aprillipäivä. Mutta voisin mainita aivan mahtavan ajanvietteen: vessapaperirullan rullaaminen virtuaalisesti! Kyllä! Vuotiksesta tämäkin harrastus pongattiin, todella ihanaa xD

Tänään sain ruotsin, josta sain 7+ <3. Normaalisti saan ruotsin kokeista vain vitosia ja kutosia, joten tuo oli ihan hyvä minulle :D. Lisäksi sanakokeetkin (ruotsin) ovat menneet hyvin, kun Enkeli, rakas ystäväni auttoi minua niiden kanssa ^^ Hänen ansiostaan olen muutenkin alkanut vähän vakavammin ottaa koulunkäynnin, vaikka viimeinen peruskoulun vuosi onkin menossa jo. Hän kannustaa ja patistaa lukemaan kun on kokeet. Olen todella kiitollinen hänelle <3.

Tuli mieleen muuten tämän päivän hauska juttu, kun oli saksan tunti ja kemian opettajamme sittne koputtaa oveen. Hän kysyy, että löytyisikö vihkoja, kun mistään muualta ei löydy (ja siellä luokassa oli kaappi, jossa säilytetään vihkoja). Me viitoimme kemian opettajalle kaappia ja tämä meni avaamaan sen, mutta koska edessä oli jotakin laatikoita, hän ei saanut sitä kunnolla auki, vain silleen, että käden saa hyvin kaappiin. Noh, opettaja kurkottaa vihkoihin ja ottaa ne hyllyltä, mutta yht'äkkiä kuuluu kauhea räsähdys ja kolinaa ja se hylly oli tullut alas. Kemian opettaja (joka on nuori mies) oli nolona siinä ja totesi "Jaaha" ja sanoi sittne heti perään, että "Mun tästä täytyykin mennä..." ja lähti nolosti hymyillen luokasta. Oppilaat ja saksan opettaja nauroivat, olihan se aika hauskaa xD

Mutta juu, kirjoittelen taas huomenna! (ehkä)

-Octavarium