Hieno uusi blogi on perustettu ja sitä pitää yllä Octavarium nimimerkillä liikuskeleva otus Länsi-Suomen rannikolta. 

Voisin aivan aluksi kertoa jotakin itsestäni. Minä siis pähkinänkuoressa:

Olen unohteleva, yleensä positiivinen, pieniin angstihetkiin taipuvainen välillä, huumorintajuinen ja matkustamista rakastava. Olen kiinnostunut musiikista, vaikken mitään itse soita - vielä. Elokuvatkin ovat myös mielenkiintoni kohde ja yleensä tulee katseltua joku elukuva tv:stä, mutta kyllä elokuvissakin tulee käytyä joskus. Romanttinen olen myös luonteeltani, joten rakkausasiat kiinnostavat. Myös muut tunteet kiinnostavat ja muutenkin ihmismieli on kiinnostava. Rakastan testejä ja tykkään testata itseäni ja kavereita. 

Fanitan Nightwishia ja Houkutus-kirjasarjaa.

Kait tuosta saa jonkinlaisen kuvan minusta, vaikka aika vähän itsestäni kerronkin. Noh, kyllä tekstejä lukemalla selviää minusta varmasti yhtä sun toista :). Ainakin se, että minulla on outo sanajärjestys lauseissa, jonka vuoksi ne ovat vaikealukuisia ja että kirjoitan muutenkin ufosti, että on ihme, että ymmärtää mitä aion sanoa. Lisäksi käytän liikaa 'että'-sanaa sekä pilkkuja. Ja kirjoitusvirheitä tulee alinomaa. Kielioppivirheistä ja pilkkuvirheistä ja muutenkin kaikenmaailman äidinkielellisistä virheistä saa huomauttaa minulle, jos vain haluaa xD En minä pure :)

Lyhyehköksi jäi tämä, mutte tuli nyt sanottua perusasioita vähän. Katsotaan jos huomenna kirjoittelisin sitten lisää. 

- Octavarium