No ei ihan vielä, mutta pian on! Toinen päivä joulukuuta, kylläpäs aika onkin mennyt nopeasti. Tämä vuosi on hurahtanut kesäkuusta yhtäkkiä tähän päivään o.o Ihme, ettei aika ole tuntunut välillä riittävän. 
Pitäisi hankkia lahjoja. Isälle olen hankkinut jo lahjan, mutta niille muille yhdeksälle ihmiselle vaiko kahdeksalle myös pitäisi jotakin keksiä. Minä olen aika huono tässä, joten olen kysellyt vähän jokaiselta, mitä haluavat, mutta aina on sitä, että "Emmää tiiä" juttua.. Okei, olen saanut jopa pari tyyppiä kertomaan mahdollisia miellyttäviä lahjakandidaatteja x)

Tänään oli luistelua. Ensiksi käveltiin pari kilsaa jääradalle ja luisteltiin tunti ja sittne käveltiin takaisin koululle. Aika kätevää, kyllä maar. Oikestaan oli aika kivaa, tuli juteltua yhden ystäväni kanssa paljon erinäisistä asioista. Kehui ainakin, että hänen on pitänyt minulle puhua niistä jo nelisen kuukautta :D Nyt tuli puhuttua ja oikein kunnolla ^^

Lisäksi tänään tulee täyteen kaksi vuotta minen ja parhaan ystäväni 'tapaamisesta'. Juuh, niin lyhyt aika ja silti jo niinkin kauan toisaalta. Minusta tuntuu, kuin minä ja hän olisimme tunteneet toisemme paljon kauemmin, tuntui heti siitä asti, kun yleensäkään tavattiin. Kyllä silti tuntuu oudolta, kun ajattelee, että silti eräistä tapahtumista jo on kaksi vuotta... Kuten jo totesin, aika rientää ja vikkelään.

Viikonloppuna on kaksi konserttia. Ensin perjantaina on Club For Fiven joulukonsertti ja sitten menen Tampereelle kuuntelemaan Tarja Turusen joulukonserttia. hyvällä tuurilla pääsen pyytämään häneltä nimmaria^^

Mutta pitänee huomenna mennä ostoksille ja niin pois päin.
-Octavarium